...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 754
بازدید ماه : 1016
بازدید کل : 51477
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 62
بازدید هفته : 754
بازدید ماه : 1016
بازدید سال : 3380
بازدید کلی : 51477
پرستش اما از نوع شيطاني

قرن‌ها بعد از رنسانس يعني در سال‌هاي آغازين قرن بيستم برخي از افراد به صورت  مخفيانه جريان « شيطان‌پرستي » را با ويژگي‌هايي همچون گناه‌گرايي ، ‌قتل ، ‌تجاوزات جنسي ، بي‌توجهي به مسائل توحيدي و ... پايه‌گذاري كردند.

اگرچه فطرت خداجوي انساني عاملي بازدارنده در تمايل يافتن تعداد وسيعي از افراد جامعه انساني به اين جريان شده ، لكن استفاده از موسيقي‌هاي جذاب و متنوع ، انجام اعمال خارق‌العاده و دور از ذهن ،‌ تهي‌شدن انسان غربي و عصر جديد از معنويت و اتصال به منبع فيض موجبات گرايش افراد ي را به اين گروه‌ها فراهم آورد.

تعداد بازدید از این مطلب: 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خشم جهان اسلام از به نمایش درامدن فیلم موهن ضد اسلامی در امریکا

 

 

اعتراض گسترده جهان اسلام به انتشار یک فیلم موهن به ساحت رسول اکرم (ص)، همچنان ادامه دارد.
در حالی که سفیر و سه آمریکایی دیگر در کنسولگری این کشور در شهر بنغازی لیبی کشته شده‌اند، در قاهره نیز پلیس با استفاده از تدابیر شدید امنیتی سفارت آمریکا را از تعرض مردم خشمگین مصر محفوظ داشته است.
دیروز پنج‌شنبه از صنعا نیز تصاویری پخش شد که نشان می‌داد گروهی از جوانان یمنی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفته و پرچمی را که نام مبارک «رسول الله» بر آن نقش بسته است، برافراشته‌اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا آغاز جنگ را هفته دفاع مقدس می نامیم؟

اساساً هرکشوری پایان جنگ ویا هر بحرانی را گرامی می دارد. مگر در پایان هشت سال دفاع مقدس ما پیروز مطلق میدان نبرد نبوده ایم؟ که شروع جنگ که از تلخ ترین روزهای دفاع مقدس است را گرامی می داریم. در این مقاله ما سعی می کنیم که به این مساله بپردازیم که چرا هفته اول جنگ به نام دفاع مقدس نام گذاری شده است؟
و با تاکید بر این که بیش از نیمی از جمعیت کشور را جوانان زیر ۳۰ سال تشکیل می دهند. و با توجه به اهمیتی که دوران دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران داردکه همواره در پی بروز هر جنگی، شاهد جدایی بخش هایی از این سرزمین پهناور به دست بیگانگان بوده است.
به گونه ای که می توان گفت در دویست سال گذشته، یعنی از زمان «فتحعلی شاه قاجار» به بعد، نزدیک به یک میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران جدا شده است. اما علی رغم پشتیبانی قدرت های بزرگ از عراق، روند مذکور در جنگ ایران و عراق ادامه پیدا نکرد و سرفصل جدیدی از تاریخ ایران را در صفحات تاریخی به ثبت رساند. در این جنگ نه تنها یک وجب از خاک ایران در دست نیروهای عراقی باقی نماند، بلکه عراق به عنوان کشور متجاوز به نظام بین الملل معرفی شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دختر 5 ساله و مادر چادری

خترک رو به مادرش کرد و گفت:   مامان چرا خانم مربیمون چادر میزنه ولی شما نمیزنی؟

مامانش جواب داد:  آخه دخترم وقتی چادر میزنم گرمم میشه.تازه چادر دست و پا گیر هم هستش.

 فردا صبح وقتی که دخترک رفت مهد کودک،همین سوال رو  پرسید و گفت:  چرا مامانم چادر نمیزنه و میگه گرمم میشه و چادر دست و پا گیره ولی شما چادر میزنی؟گرمتون نمیشه؟دست و پاتون رو نمیگیره؟

تعداد بازدید از این مطلب: 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تسلیت

کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان خودم را در زلزله آذربایجان به همه مردم ایران تسیلیت می گویم و انشاله خداوند گذشتگان این حادثه را بیامرزد و مصدومان را شفای عاجل عنایت بفرماید.

تعداد بازدید از این مطلب: 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


داستان کوتاه

واب بودم صدای چیک چیک قطره ی
آب مرا از خواب بیدار کرد؛سکوتِ مطلقی
همه جا را در بر گرفته بود و فقط صدای
قطره ی آب بود که دَم به ثانیه مانند تیک
تیک عقربه ی ساعت شنیده می شد،با
خود گفتم:ببین چند قطره ی آب چگونه
مرا از خواب ناز بیدار کرد ،انگار این صدا
ﻣأمور شده بود تا مرا در این لحظه از خواب
بیدار کند یا که شاید هم قرا بود در این
لحظه اتفاق مهمی رخ دهد تا من از آن
آگاه شوم.

تعداد بازدید از این مطلب: 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تلنگر

شرمنده ام که روزمرگی هایم و دلبستگی ام به دنیای دنی (همان دنیایی که پدرت علی فرمود از آب بینی بز هم بی ارزش تر است) مرا به خود سرگرم کرده ، و به حدی مرا درگیر مشغله های پوچ و واهی کرده که بی تفاوت شده ام نسبت به هتک حرمتت.

می بینم

می شنوم

و

می گذرم

تعداد بازدید از این مطلب: 653
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اهميت روز جهاني قدس

فلسطين و انتفاضه
سالهاست كه منطقه ي خاورميانه با چند مشكل مهم و اساسي روبرو بوده و يكي از بحراني ترين مناطق جهان به شمار مي آيد .
مهم ترين و بارز ترين و اساسي ترين ريشه بحران خاورميانه مسأله فلسطين و جنگ مداوم رژيم جعلي اسرائيل با مردم فلسطين و با برخي از كشورهاي همجوار فلسطين اشغالي از جمله لبنان است. از سال 1948 تا كنون كه اسرائيل اعلام موجوديت كرده است، حملات بي وقفه اين رژيم عليه ملت فلسطين ادامه داشته است. ميليون ها نفر از مردم فلسطين از سرزمين خود رانده و آواره شده اند و هزاران نفر از آنها به اسارت رژيم صهيونيستي در آمده اند و هزاران نفر ديگر هم به شهادت رسيده و ده ها هزار نفر نيز زخمي شده اند. منطقه ي خاورميانه به خاطر شرايطي كه رژيم اشغالگر قدس ايجاد كرده، به منطقه اي بحراني و متشنج و نا آرام تبديل شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماجرای آشنایی امام خمینی با استاد عرفانش به واسطه «سوره قدر»

استاد حوزه علمیه گفت: «إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ» یعنی؛ ما آن را در شب قدر نازل کردیم. اما مراد از «آن» چیست؟ فهم این موضوع ماجرایی را رقم می‌زند که به آشنایی امام خمینی با استاد عرفانش آیت‌الله شاه‌آبادی منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد روز چهارشنبه از شبکه سوم سیما ویژه‌ برنامه‌ای از حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) در نجف اشرف پخش شد. در این ارتباط مستقیم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی از اساتید درس خارج حوزه علمیه به بیان فضایل حضرت امیر(ع) و نکاتی درباره شب قدر و اهمیت آن پرداخت.

تعداد بازدید از این مطلب: 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


داشتن "پدر" را با چه لذتی معاوضه می‌کنید؟

آن روی اعطای سهمیه‌ کنکور سراسری به فرزندان ایثارگران
در ایام اعلام نتایج کنکور سراسری و ورود به دانشگاه‌ها یکی از پربحث‌‌ترین موضوعات بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، موضوع "سهمیه" است! خصوصاً آنها که به هر دلیلی پشت سد کنکور مانده‌اند، به سرعت از این گزینه یاد می‌کنند و شاکی می‌شوند.

جالب‌تر اینکه بین سهمیه‌های مختلف معمولاً سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر بیشتر از دیگر سهمیه‌ها فریاد را از نهاد برخی خارج کرده و از عدالت و هم‌سانی و شرایط برابر دم می‌زنند. با اینکه خود ما هم نسل سومی و نسل جنگ هستیم اما هیچگاه کسی نیامد قصه سهمیه‌ها را برایمان بگوید. همیشه وقتی فرزند شهید و جانبازی در دانشگاه پذیرفته می‌شد، اولین جمله بعد از خبر قبولی او، این بود که "سهمیه داشته، آن هم چه سهمیه‌ای"!

افسران - داشتن "پدر" را با چه لذتی معاوضه می‌کنید؟افسران - داشتن "پدر" را با چه لذتی معاوضه می‌کنید؟
تعداد بازدید از این مطلب: 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود