...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 410
بازدید ماه : 990
بازدید کل : 50457
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 13
بازدید هفته : 410
بازدید ماه : 990
بازدید سال : 2360
بازدید کلی : 50457
شهید زنده

گر چه با كپسول اكسیژن مجابت كرده اند

مادرت می گفت دكترها جوابت كرده اند

مرگ تدریجی است این دردی كه داری می كشی

منتها با قرص های خواب خوابت كرده اند

خواب می بینی كه در « سردشتی » و « گیلان غرب »

خواب می بینی كه بر آتش كبابت كرده اند

خواب می بینی می آید بوی ترش سیب كال

پس برای آزمایش انتخابت كرده اند

خواب می بینی كه مسئولان بنیاد شهید

بر دروازه های شهر قابت كرده اند

از خدا می خواستی محشور باشی با حسین (ع)

خواب می بینی دعایت را اجابت كرده اند

قصر شیرینی كه از شیرینیت چیزی نماند !

یا پلی هستی كه مثل سرپل خرابت كرده اند

خوشه خوشه بمب های خوشه ای را چیده ای

باد خاكی با كدامین آتش آبت كرده اند ؟

با كدامین آتش ای شمعی كه در خود سوختی

قطره قطره در وجود خود مذابت كرده اند ؟

می پری از خواب و می بینی شهید زنده ای

تعداد بازدید از این مطلب: 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


4 تکنیک برای رهایی از مشکلات


دوستی

(وَ الَّذینَ صَبَرُوا ابْتِغاءَ وَجْهِ رَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْناهُمْ سِرًّا وَ عَلانِیَةً وَ یَدْرَۆُنَ بِالْحَسَنَةِ السَّیِّئَةَ أُولئِكَ لَهُمْ عُقْبَى الدَّار: و كسانى كه براى طلب خشنودى پروردگارشان شكیبایى كردند و نماز برپا داشتند و از آنچه روزیشان دادیم، نهان و آشكارا انفاق كردند، و بدى را با نیكى مى‏زدایند، ایشان راست فرجام خوش سراى باقى.)( الرعد :  22)

انسان ها برای اینکه یک زندگی شاد و مفرح را تجربه کنند، نیازمند به یادگیری تکنیک هایی هستند که به واسطه آنها بتوانند سطح زندگی خود را ارتقاء بدهند و از زندگی خود لذت ببرند، چرا که ما برای اقدام به هر کاری ابتدا به آموزش های لازم برای آن کار نیازمندیم و بدون آموزش در راهی که انتخاب کردیم نمی توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قدرِ قدر

يکي از پر رمز و راز ترين واژگان قرآني واژه «ليلة القدر» است که خداوند سبحان از درک آن بشر را ناتوان توصيف کرده است «و ما ادريک ما ليلة القدر».(قدر – 2) اگر چه در قرآن مجيد آيات ديگري به چشم مي خورند که خداوند سبحان در آگاهي از ماهيت آن آدمي را ناتوان برشمرده است. «و ما ادريک ما القارعه» (قارعه – 3) و «و ما ادريک ما يوم الدين» (انفطار – 17) اما ليه القدر ويژگي خاصي دارد که برجستگي ويژه اي در ميان مفاهيم گفته شده را يافته است. بر اساس گزارش خداوند سبحان، در اين شب از شب هاي زميني برکتي آسماني نهفته شده است و نخستين وصف آن نزول زيباترين تجلي خداوندگار بر بشر خاکي در آن شب است تا راه رسيدن به ملکوت را بياموزد. اگر نزول قرآن را نزول برنامه جاودانه سعادت براي انسان حيرت زده انگاريم و اگر اين نزول را مکاني نپنداريم بلکه دست يافتن به مفاهيمي ملکوتي به زباني آشنا بخوانيم و... به اندکي از بيکران کرانه فهم نزول قرآن در اين شب بلند آسماني راه يافته ايم.

تعداد بازدید از این مطلب: 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دل‌نوشته تكان‌دهنده از عمليات رمضان

سيد مسعود شجاعي طباطبايي هنرمند جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي كه تصاوير تكان‌دهنده‌اي از دفاع مقدس را به همراه دل‌نوشته‌هايي در وبلاگ خود منتشر مي‌كند، در پست جديد اين وبلاگ تصويري از عمليات رمضان را كه سعيد صادقي عكاس دفاع مقدس آن را گرفته منتشر كرده است.

 

در اين نوشته وبلاگي آمده است:

محور عملیاتی پاسگاه زید، تیر ماه 1361، در عملیات رمضان و در گرمای شدید شلمچه، رزمنده ای پیکر پاک یک شهید را در آغوش گرفته و برای انتقال به پشت جبهه می برد.

تعداد بازدید از این مطلب: 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


5 خاطره از عملیات رمضان
رمضان بود. هوا شرجی می‌زد. رزمنده‌ها دل در دلشان نبود؛ زمان، زمان انتقام بود.شامگاه بیست و یکم ماه رمضان بود و عملیات رمضان کلید خورد و «یا صاحب الزمان(عج) ادركنی» ذکر لب‌هایی شد که دیدار محبوب را تمنا کردند.
رمضان بود. عطش بود. بوی پیکرهای سوخته از میدان مین می آمد و آنان که از دیدار حق محروم ماندند با آب كانال پرورش ماهی و نهر كیتبان و ... وضو گرفتند

5 خاطره از عملیات رمضان

23تیرماه 1361 مردم ایران در حال راز و نیاز و دعا و شب زنده‌داری بودند که رزمندگان اسلام برای تنبیه متجاوز به معشوق لبیک گفتند و مقابل چشمان حیرت زده دشمن،به  27 كیلومتری خاک دشمن رسیدند. رمضان بود.عطش بود.بوی پیکرهای سوخته از میدان مین می آمد و آنان که از دیدار حق محروم ماندند با آب كانال پرورش ماهی و نهر كیتبان و ... وضو گرفتند.7400 نفر از نیرویهای دشمن را کشتند و یا زخمی کردند و 1315 اسیر گرفتند .

تعداد بازدید از این مطلب: 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قرآن و فضيلت جهاد و شهادت

قرآن كريم آيات متعددي دربارة‌ فضيلت «جهاد و شهادت»‌ در راه خدا ذكر مي‌فرمايد كه به ذكر پاره‌اي از آنها مي‌پردازيم.

در سورة‌ بقره مي‌فرمايد: كسي را كه در راه خدا كشته شد مرده نپنداريد بلكه او زندة‌ جاويد است، وليكن شما اين حقيقت را در نخواهيد يافت.1

در آية‌ مزبور سه نكته يادآوري شده است:

  1. عدم كاربرد كلمة ‌مرگ دربارة‌ «شهدا» چه در گفتار و چه د رپندار. 
  2. حكم صريح و قاطع به حيات شهيدان بعد از «شهادت». 
  3. عدم درك نحوة‌ حيات و زندگي شهيدان بعد از شهادت براي بازماندگان آنان.
معني مرگ در اصطلاح متعارف، باطل شدن و قطع حيات مادي است، زيرا وقتي آثار محسوس زندگي كه حركت و فعاليت بدن است مشاهد نشود به نظر مي‌رسد كه حيات پايان يافته و لي واقعيت آن است كه حيات و مرگ را با اين حس ظاهري نمي‌توان ادراك كرد، بلكه از ديدگاه قرآن حيات آدمي با از كار افتادن اندامهاي جسماني و از بين رفتن پيكر مادي خاتمه نمي‌يابد و زندگي انسان بعد از رها شدن از كالبد خاكي در عالم برزخ ادامه مي‌يابد و بويژه «شهدا» كه از حيات والا و برتري به صراحت آية‌ شريفه برخوردارند. گرچه امروزه از نظر اكثر دانشمندان بقاي روح به طور اجمالي مورد تأييد است، ولي بي‌ترديد حقايق و واقعيات جهان پهناور هستي در محدودة‌نيروي ادراك و حواس ظاهري و  محدود انسان نمي‌گنجد و آدمي قادر نيست همة‌حقايق و اسرار هستي را درك كند. پس، نبايد آنچه را كه از حوز‌ة‌ درك و حس او بيرون است انكار نمايد و هرگز منطقي براي نفي آن نخواهد داشت و تنها راه درك واقعيات و اسرار هستي طريق وحي است كه از پروردگار عالم مايه مي‌گيرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وقتی هیچ شاهزاده ای پادشاه نمی شود

بر اساس قوانين عربستان تنها فرزندان ذکور عبدالعزيز بن عبدالرحمن مي‌توانند به مقام پادشاهي اين کشور برسند و پادشاه از ميان مسن‌ترين آنها انتخاب خواهد شد. از 36 پسر عبدالعزيز نيمي درگذشتند و نيمي ديگر در قيد حياتند. يکي شاه است و يکي (سلمان بن عبدالعزيز) ولي‌عهد است و باقي در انتظار.
(اينفوگرافي)

تعداد بازدید از این مطلب: 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکسی که هیجا ندیده بودید ...............

برو تو تدامه مطلب ببین . . . . .

تعداد بازدید از این مطلب: 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حضرت ابوالفضل چگونه «باب الحوائج» شد
در گفت‌وگوی مشروح با فارس عنوان شد
 حضرت ابوالفضل چگونه «باب الحوائج» شد/ عباس(ع) نخستین‌بار در جنگ صفین سقا بود

خبرگزاری فارس: نویسنده کتاب‌های «ماه در فرات» و «ساقی تشنه» با اشاره به حضور پررنگ حضرت عباس(ع) در جنگ صفین گفت: هنگامی که لشکر 85 هزار نفری معاویه، فرات را روی یاران امیرالمؤمنین(ع) بست، امام حسین و حضرت عباس این حصر را شکستند.

خبرگزاری فارس: حضرت ابوالفضل چگونه «باب الحوائج» شد/ عباس(ع) نخستین‌بار در جنگ صفین سقا بود

به مناسبت سالروز ولادت ابوالفضل العباس علیه‌السلام

تعداد بازدید از این مطلب: 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معجزه شهدا در بیمارستان لندن

همانجا دکتر کلیز به حمید گفته بود: این سومین معجزه ای بود که من از ایرانیان در این بیمارستان دیده ام و همان جا مسلمان شد و تا زمانی که حمید زنده بود، دکتر کلیز با او در ارتباط بود و زمانی هم که شهید شد پیام تسلیت برای ما فرستاد.
 

 


حمید رضا مدنی قمصری
حمید رضا مدنی قمصری در کلام همسر شهید

اعظم صابری قمصری متولد اول خردا ماه سال 1344 در قمصر کاشان است. در سال 62 با شهید مدنی ازدواج کرده و ثمره این زندگی 9 ساله آنها دو فرزند به نام های "ریحانه" و "مهدی" است.

تعداد بازدید از این مطلب: 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود