انتخابات آزاد رمز مشترک
...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 1465
بازدید کل : 51926
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 33
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 1465
بازدید سال : 3829
بازدید کلی : 51926
انتخابات آزاد رمز مشترک

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ ، قطعاتی از پازل طراحی شده توسط دشمنان بیرونی و عناصر داخلی رونمایی شد!

کلید واژه بظاهر زیبایی که قرار است در یک پروسه زمانی، پیوستهای آن برای ظرفیت سازی صادر شود و به بلوغ خود، یعنی قرار گرفتن به عنوان رمز شورش و فتنه ارتقاء یابد،انتخابات آزاد است.

از آقای هاشمی رفسنجانی که گفته است:برگزاری انتخابات آزاد میتواند بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل کند باعث افزایش اعتماد مردم و دوستداران نظام شود.

تا آقای سید محمد خاتمی که ادامه داده: با این روندی که هست فقط یک راه وجود دارد؛ اینکه نظام، رویکردش را عوض کند و آن را در «انتخابات آزاد»، سالم و فراگیر نشان دهد.

برخی احزاب و جریانات همراه با فتنه از درون و عناصر نام و نشان دار نظیر رجوی، علیرضا نوری، مریم رجوی، رضا پهلوی و … نیز پرچم انتخابات آزاد را برافراشته اند تا تمام ظرفیت مخالفان داخلی و خارجی نظام را بر این کلید واژه متمرکز شوند.

در این زمینه به چند نکته قابل ذکر است:

۱٫همانگونه که علیرضا نوری زاده، ضد انقلاب خارج از کشور گفته است مراد از انتخابات آزاد، حذف شورای نگهبان و لغو شرط الزام عملی به ولایت فقیه و تحمل نظارت بین المللی در انتخابات ریاست جمهوری است.

رضا پهلوی هم ضمن حمایت از انتخابات آزاد گفته است: انتخابات آزاد میتواند راه را برای تغییر رژیم جمهوری اسلامی ایران فراهم کند!

۲٫منادیان انتخابات آزاد در داخل اگر قرائتشان از آنچه ضد انقلاب وابسته به نظام سلطه خارج نشین میگویند متفاوت است طبعا تا کنون می بایست مراد خود را از طرح این کلیدواژه را مطرح می ساختند تا تمایز دیدگاهشان معلوم گردد.

۳٫طرح انتخابات آزاد با این رویکرد طرح میشود که در ابتداء این مفهوم را در اذهان القا کند که انتخاباتی که قرار است در سال ۹۲ برگزار شود آزاد وسالم نیست تا نظام مجبور شود برای اثبات اینکه آزاد است عناصر مسئله دار و مردود را وارد چرخه انتخابات کند و هدف دیگر آن است که این ذهنیت را در مردم بوجود آورند که این انتخابات فایده ای ندارد و مردم را از شرکت گسترده در انتخابات مأیوس کنند.

۴٫و در نهایت اگر همه این اتفاقات و ترفند ها نتوانست کارگر واقع شود و حقیقت عدم اقبال به چهره های فتنه گر در آراء مردم تجلی یافت اعلام کنند، که از اول گفته بودیم انتخابات آزاد نیست و زمینه دیگری را فراهم کنند.

۵٫جالب است کسانی که در داخل عنوان «انتخابات آزاد» را فریاد میکنند اعم از آقای هاشمی و آقای خاتمی؛ کسانی هستند که از همین فرایند و سامانه وارد عرصه انتخابات شده و بر اقبال خود، پیشی گرفته و سکان مجریه را در دست گرفته اند.

و در نهایت جای یک سوال باقی می ماند؛ «چرا تا آقایان بر مسند قدرتند حرفی انتخابات آزاد و تقلب و … نیست ولی هرگاه در جلب آراء عمومی توفیقی نیافتند یا از جلب آراء مردم نومید شدند اصل انتخابات را زیر سوال می برند؟»

سید علی صافی

۲۳-۱۱-۹۱

منبع:http://tjm.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود