فرازهایی از توبه نامه شهید 13 ساله(علیرضا محمودی)
...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 708
بازدید ماه : 970
بازدید کل : 51431
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 28
بازدید هفته : 708
بازدید ماه : 970
بازدید سال : 3334
بازدید کلی : 51431
فرازهایی از توبه نامه شهید 13 ساله(علیرضا محمودی)

بار خدایا از کارهایی که کرده ام به تو پناه می برم از جمله :
از این که حسد کردم...
از این که تظاهر به مطلبی کردم که اصلاً نمی دانستم...
از این که زیبایی قلمم را به رخ کسی کشیدم....
از این که در غذا خوردن به یاد فقیران نبودم....
از این که مرگ را فراموش کردم....
از این که در راهت سستی و تنبلی کردم....
از این که عفت زبانم را به لغات بیهوده آلودم.....
از این که در سطح پایین ترین افراد جامعه زندگی نکردم....
از این که منتظر بودم تا دیگران به من سلام کنند....
از این که شب بهر نماز شب بیدار نشدم....
از این که دیگران را به کسی خنداندم، غافل از این که خود خنده دارتر از همه هستم....
از این که لحظه ای به ابدی بودن دنیا و تجملاتش فکر کردم....
از این که در مقابل متکبرها، متکبرترین و در مقابل اشخاص متواضع، متواضع تر نبودم....
از این که شکمم سیر بود و یاد گرسنگان نبودم....
از این که زبانم گفت بفرمایید ولی دلم گفت نفرمایید.
از این که نشان دادم کاره ای هستم، خدا کند که پست و مقام پستمان نکند....
از این که ایمانم به بنده ات بیشتر از ایمانم به تو بود....
از این که منتظر تعریف و تمجید دیگران بودم، غافل از این که تو بهتر از دیگران می نویسی و با حافظه تری.....
از این که در سخن گفتن و راه رفتن ادای دیگران را درآوردم....
از این که پولی بخشیدم و دلم خواست از من تشکر کنند....
از این که از گفتن مطالب غیر لازم خودداری نکردم و پرحرفی کردم....
از این که کاری را که باید فی سبیل الله می کردم نفع شخصی مصلحت یا رضایت دیگران را نیز در نظر داشتم....
از این که نماز را بی معنی خواندم و حواسم جای دیگری بود، در نتیجه دچار شک در نماز شدم....
از این که بی دلیل خندیدم و کمتر سعی کردم جدی باشم و یا هر کسی را مسخره کردم....
از این که " خدا می بیند " را در همه کارهایم دخالت ندادم....
از این که کسی صدایم زد اما من خودم را از روی ترس و یا جهل، یا حسد و یا ... به نشنیدن زدم....
از ......
 

 

به نام ناظر بیناسلام

به نام ناظر بینا سلام- تا حالا با خودتون فکر کردین چرا آدما نه چرا من خیلی زود خدا و آخرت و بازی و خواب دنیارو فراموش میکنیم؟ شنیدین امام علی فرموده: ذنیا مثل یه خواب میمونه که اگه اونو باور کنیم پشیمون میشیم. همه اش گناه پشت گناه. چرا یادمون میره خدا هم ناراحت میشه. چرا به جای اینکه برا خدا زندگی کنیم برا بندگان خدا زندگی میکنیم؟ چرا گناه میکنیم ناراحت میشیم خدارو یادمون میره بعد از پشیمونی دوباره گناه مکنیم؟ چرا هی توبه میشکنیم؟ چرا وقتی دلمون میگیره نمیتونیم با خدا حرف بزنیم؟ چرا فکر نمیکنیمو خودمونو بدبخت میکنیم؟ خداییش خدا خیلی بزرگو مهربونه که باز میبخشتمونو میگه من انتظار برگشتتونو میکشم. خداییش خدا خیلی غریبه که باز ما فراموشش میکنیم. مگه نه؟ ما همه اش میگیم اماما خوب بودن شهدا خوب بودن, این کافی نیست.مگه گفته نویسنده بزرگ مسیحی ویکتور هوگو رو درباره امام حسین نشنیدید که میگه: فردی که خانواده خود را در جنگ شرکت دهد قطعا هدفش نمیتواند بدست آوردن امور دنیوی باشد. ما باید راهشونو ادامه بدیم.امروزه ازت نمیپرسن قبلنا چی داشتی میپرسن الآن چی داری؟ آره قبول دارم اماما و شهدا برامون ارزش دارن اما نباید وظیفه خودمونو فراموش کنیم. مثل اینکه زیاد حرف زدم. از چه رو روزشمارش باشیم-عصرها منتظر صبح وصالش باشیم-سالها منتظر سیصدو اندی مرد است- آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم.تعجیل در فرجش صلوات. یاحق. التماس دعا


تعداد بازدید از این مطلب: 1307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محدثه در تاریخ : 1395/11/1/5 - - گفته است :
با سلام و عرض خسته نباشید (:
وبلاگتون زیباست و زیبا چیده شده و کدبارش و متن های دلنشینش زیباییش رو چندین برابر میکنه
پاسخ: سلام ممنون از بابت بازدیدت بیشتر به ما سر بزنید یاعلی صلوات

/weblog/file/img/m.jpg
mohaddeseh در تاریخ : 1394/3/8/5 - - گفته است :
سلام برادر عزیزم وبلاگت مثل همیشه عالی بود ,وبرات موفقیت رو از درگاه حضرت دوست آرزومندم
پاسخ:علیکم السلام ممنون که به وبلاگم سر زدی انشاله دفعه های بعدی هم به وبلاگم سر بزنی اللهم تفعل بی ما انتخاب اهله

/weblog/file/img/m.jpg
همسرت در تاریخ : 1393/10/7/mardankhodaee - - گفته است :
وبلاگت خیلی قشنگ و آموزندست همسر عزیزم
موفق باشی
الهم افعل بی ما انت اهله
پاسخ:علیکم السلام ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
همسرت در تاریخ : 1393/10/7/mardankhodaee - - گفته است :
وبلاگت خیلی قشنگ و آموزندست همسر عزیزم
موفق باشی
الهم افعل بی ما انت اهله

/weblog/file/img/m.jpg
ali.gh در تاریخ : 1393/9/13/mardankhodaee - - گفته است :
عالی بود

/weblog/file/img/m.jpg
ali.gh در تاریخ : 1393/8/22/4 - - گفته است :
سلام خوبی؟ به منم سر بزن.

بابای
پاسخ:سلام داداش حتما. بازم به ما سر بزن. اللهم افعل بی ما انت اهله ....

/weblog/file/img/m.jpg
ابوالفضل در تاریخ : 1393/5/26/7 - - گفته است :
سلام
حاج محمد
به ما هم یه سر بزن
پاسخ:سلام علیکم. خیلی زحمت کشیدی حتما بهت سر میزنم بازم به من سر بزن. التماس دعا. اللهم افعل بی ما انت اهله ....

/weblog/file/img/m.jpg
بالوئی در تاریخ : 1393/4/22/7 - - گفته است :
حضرت آقا فرمودند حرکت دفاعی صورت گرفت، حرکت علمی صورت گرفت اما امروز تحکیم عقاید لازمه و از شما میخام مثل گذشته مطالب اعتقادی را گسترش بدید.
پاسخ:سلام حاج مصطفی. اللهم احفظ قائدنا .....

/weblog/file/img/m.jpg
تاغللله در تاریخ : 1392/4/10/1 - - گفته است :
سلام . وب قشنگی داری به منم سر بزن

/weblog/file/img/m.jpg
سربازان سایبری امام زمان در تاریخ : 1392/3/30/4 - - گفته است :
سلام دادا من یه وبلاگ مذهبی درست کردم اگه دوست داشتی و میخواستی که در ثوابش شریک باشی برای تبادل لینک بهم کمک کن و بهم سربزن و خبر بده البته با افتخار


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود