کدام قوی تراست ؟ ایران اسلامی یا ایران هسته ای؟
...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 429
بازدید هفته : 688
بازدید ماه : 950
بازدید کل : 51411
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 429
بازدید هفته : 688
بازدید ماه : 950
بازدید سال : 3314
بازدید کلی : 51411
کدام قوی تراست ؟ ایران اسلامی یا ایران هسته ای؟

 

مستکبران جهان و کشورهایی که در راسشان آمریکا و انگلیس و سگ مزدورشان ر‍‍‍ژیم غاصب صهیونیستی است پس از پیروزی مردمی انقلاب اسلامی به مقابله با معیارهای اصیل این انقلاب پرداخته اند. انقلابی که در همان شعارهای اولیه اش اسلام و تشیع تجلی داشت. مردمش برای یک واژه واحد انقلاب کردند و آن اسلام بود؛ آحاد ملتش کشوری را می خواستند که قوانین اسلامی و شیعی در آن اجرا شود؛از بیگانگان و استعمارگران بی نیاز باشد. فلذا با رهبری مدبرانه و شجاعانه امام روح ا..(ره) پا به میدان گذاشته و نظام شاهنشاهی و سلطنتی را که مزدور آمریکا و انگلیس بود و براساس امیال سودجویانه آنان اداره می شد را سرنگون کردند و خواستار دولت و حکومتی اسلامی بر مبنای حکومت امیر مومنان علی(ع) شدند، که با خواست خدا و لطف انبیاء الهی و رهبری معمار کبیر انقلاب به هدف خود رسیدند.

کشورهای سلطه نیز از همان ابتدای انقلاب و زمانیکه متوجه عزم راسخ ملت در براندازی حکومت دست نشانده شان شدند به فکر مقابله با ملت ایران افتادند، همچنانکه حضرت آقا در دیدار اخیر با شعرا فرمودند:” جبهه استکبار با همه قدرت تبلیغاتی و تشکیلات سیاسی خود و با قدرت تمام در مقابل ملت ایران ایستاده.” و این تنها به خاطر موقعیت ها و منابع مختلف کشور نیست بلکه به دلیل انقلاب اسلامی و صرفا به خاطر مشکلاتی که اسلام برای آنان به وجود می آورد و نمی توانستند افکار استعمارگرایانه شان را ترویج دهند تلاش بر محو اسلام از این کشور داشتند.

در طول این سال ها نیز پروژه های گوناگون و برنامه ریزی شده ای را پایه ریزی و اجرا کردند و با گذشت سی و چند سال همواره و بدون وقفه درصدد کند کردن و جلوگیری از پیشرفت و حرکت رو به جلو کشورمان تلاش می کنند. تاکنون نیز در راه رسیدن به این هدف همچنان فعالند و ناامیداز تاثیر گزاری در عرصه های متعددعلمی - فرهنگی- اجتماعی-اقتصادی و....نیستند.

اوایل انقلاب با قومی سازی و فرقه ای کردن کشور، راه اندازی گروهکهایی مثل کومله، دموکرات در غرب و خلق عرب در جنوب کشور و جمهوری خواه و … سعی در به آشوب کشیدن شرایظ اجتماعی کشور داشتند. پس از آن با تشکیل گروهک منافقین و مجاهدین خلق و نفوذ در منصب های مهم کشوری و لشکری از جمله ریاست جمهوری بنی صدر ملعون تلاش بر دردست گرفتن اوضاع کشور داشتند. زمانیکه با این برنامه ها نتوانستند انقلاب را از معیارهایش دور کنند به فکر حمله نظامی افتادند و با تجهیز عراق ۸سال تهاجمی را به کمک دهها کشور به راه انداختند که تنها ثمره برایشان یأس و از دست رفتن سرمایه شان بود. در این مدت از ترور شخصیتی و حتی جانی دریغ نکردند و تا می توانستند تمامی امکانات و پتانسیلشان را در جهت نابودی ایران اسلامی بکار گرفتند.

در چند سال اخیر نیز با فشردن ضامن جنگ نرم که همانا هدفش کمرنگ کردن اسلام وباورهای اعتقادی مردم است میخواهند ملت را از رسیدن به آرمان انقلاب ناامید کنند. آنان که هدفشان جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است با به راه انداختن تحریم ها و بهانه قرار دادن مساله هسته ای تلاش دارند مانعی برای توسعه و آبادانی کشورشوند.و رهبر انقلاب فرمودند:” ترس غرب از ایران هسته ای نیست بلکه ترس اصلی آنها از ایران اسلامی است.” 

با دقت در این سی و چند سال به خوبی درمی یابیم که مساله هسته ای و تشکیل مذاکرات۵+۱- که به زعم سردار نقدی قرارگاه زورگویان است – و امثال اینها تنها بهانه ای بیش نیست و تفکری که برای آنان زجرآور و درد آفرین است تفکر اسلامی ماست؛ آن هم اسلام نابی که پیر جماران پایه گذارش بود. تفکر اسلامی که اساسش حکومت علوی و نیل به این نوع حکومتداری است.

پس این مذهب ماست که باعث زجر زورگویان شده نه انرژی هسته ای…

دفاع از حقوق هسته ای هم نتیجه همین گفتمان و تفکر است، اگر این گفتمان نبود که همانند دیگر کشورهای منطقه که داعیه دار اسلامند از حقمان می گذشتیم. این اسلام ناب محمدی است که باعث عزت و آبروی ایران اسلامیو عدم پذیرش زور از طرف سلطه گران جهان است.

همانگونه که امام(ره)فرمودند:ابرقدرت خداست.امروز هم آنچه که موجب هراس دشمن از ایران است،اسلامیت نظام است که مظهر قدرت ماست.

منبع:آژیر


تعداد بازدید از این مطلب: 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود