باور کنید همش تقصیر شهداست!
...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 1446
بازدید کل : 51907
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 13
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 1446
بازدید سال : 3810
بازدید کلی : 51907
باور کنید همش تقصیر شهداست!

نمی دونم از چی بگم و از کجا شروع کنم !آخه هنوزاون آزادی بیانی که واسه عده ای به واسطه شعار بسط و توسعه فضای سیاسی کشور فراهم شده بود الآن وجود نداره.

آی....یادش بخیر...!!!یه زمان اونقدر آزادی بود که از تریبون های رسمی هم می خواستن امام زمان رو به خاطر تاخیرش استیضاح کنن یا نامه بنویسن و جام زهر تعارف کنن.

خلاصه از چی بگم که چه دورانی بود اونقدر آزادی بود که عده ای هرچی دلشون می خواست می گفتن اما حالا چی؟!

داستان از اونجا شروع می شه که چند وقت پیش یک اتوبوس راهیان نور دخترونه بروجنی تو جاده چپ می کنه و 26تا از دخترکای معصوم این اتوبوس کشته می شن و کمتر از24ساعت بعد یکی از اتوبوسای دانشگاه ما هم چپ می کنه 15تا16نفر از سرنشین هاش زخمی می شن و از اون رو که اتوبوس و رانندش و همه ی شرایط ایده آل بودن و راه هم یا ایده آل بود یا اصلا تحمل اصلاحات رو نداره عده ای ای از بی بی سی (که اوج آزادی بیان رو داره) به همراه بعضی روزنامه هاوسایت های محلی و کشوری که واقعا دلشون از راهیان نور سوخته و بعضی از مسئولین به این اردو اعتراض کردن و این فضای آزاد تا جایی بوده که بعضی از این روزنامه ها تیتر زدن "آقای وزیر اردو را متوقف کنید" واقعا آدم تو این فضا نسیم آزادی رو حس می کنه و خیلی عالی می شه تو این فضای آزادی که پیش اومده متوقف نشه و یه سری از مسائل پوشش داده شن.

چرا وقتی که واسه جلوگیری از تصادف نمی شه هیچ کاری کرد چرا این اردو متوقف نمی شه؟ چرا وقتی قیمت محصولات لبنی به خاطر کمبود علوفه سربه فلک می زنه نباید تومحل هایی که محل تجمع این اردوهاست علوفه بکاریم چرا به جای شعارهای پر چالش هسته ای تو تجمعامون شعار ندیم "علوفه دام ما ،حق مسلم ماست" و تو مناطقی که قابل کشت نیستن چرا به جای پرورش انسان، شترمرغ پرورش ندیم که هم سازندگی کرده بشیم هم جیبامون پر پول بشه هم جوونامون چیزیشون نشه.

خلاصه از همه اهل تریبون ها می خوام که این موضوع رو پوشش بدن و از چیزی نترسن چون همه با هم هستن اگر هم خدای نکرده این فضای آزاد ازبین رفت با یه استاد هندسه همه چیز رو حل می کنیم به یه سایت می گیم استوانه جریان آزاد اطلاعاته و به یه روزنامه می گیم منشور برادری جامعه ی خبری رو باب کنه خلاصه از استوانه و گردالی و منشور گرفته تا مثلث و پرگار و گونیا و...ردیف می شن تا ازشون حمایت کنن.

جونم واستون بگه نه مشکل از اتوبوسه نه از جاده نه حتی جون اونا واسم مهمه آخه همش تقصیر شهداست که بعد سی سال یه جوون گستاخ دانشگاهی بیاد به جای تعارف جام زهر به آقا جسارت رو به اوج خودش برسونه و به مسئولین بگه :"دنون لق ارتباط با آمریکا رو بکشید "وهمه بعدش تکبیر بگن. تقصیر همین شهداست که موزه های دفاع مقدس به جای این که تجهیزات محور باشن و موجب حس ناسیونالیستی مردم شن و راهگشای کار بعضیا باشن پر از مضامین دینین که عملکرد همه رو به ترازوی نقد و قضاوت می کشه تقصیر همین شهداست که نمی شه تو جامعه عنوان کرد که ما عدالت اجتماعی رو بهتر از امام علی (ع) تو جامعمون اجرا کردیم عیب از همین شهداست که نمی شه بی دغدغه با نامحرما دست داد و باهاشون عکس گرفت.همین شهدا هستن که اجازه نمی دن حتی با مردم اسرائیل اظهار دوستی کنیم تقصیره همین هاست که 24ساله به ظاهر رفتن زیر خاک اما مثل اینکه واقعا دارن همه چیز رو کنترل می کنن.

فقط باید دقت بشه که بعضی مخالفای این جور آزادیا از فضای آزاد به وجود اومده سوءاستفاده نکنن.آخه شنیده شده مسئول بسیج دانشگاه ملایر گفته حق داره از کسایی که با استفاده از تصاویر آرشیوی اتوبوس بروجنی به عنوان اتوبوس دانشگاه ملایر توسایتشون استفاده کردن شکایت کنه و شنیده می شه مسافرای این اتوبوس که بدناشون تو این حادثه کوفته شده وقتی فضای آزاد رو می بینن به خاطر آسیب ندیدن آصل اردو طومار امضا می کنن که ما هیچ شکایتی از کسی نداریم.

منبع:http://omideno.blogfa.com/


تعداد بازدید از این مطلب: 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود